۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84828311
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سربازان گمنام امام زمان(عج)با ۲۰خانواده شهید سادات دیدار کردند

شهر ری - ایرنا - رئیس حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری ۲۰دیدار در قالب طرح سپاس با خانواده شهدای سادات با مشارکت سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش ایرنا از ایثار ، سید محمدرضا صالحی از برگزاری ۲۰دیدار در قالب طرح سپاس با خانواده شهدای سادات با مشارکت سربازان گمنام امام زمان(عج) در مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹ شهر تهران خبر داد و گفت: امروز ۲۰ خانواده شهید سادات تحت پوشش اداره کل شهرستان‌های استان تهران با هدف تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان دیدار شدند.

 صالحی  چهارشنبه در نخستین دیدار با مادر شهیدان والامقام«سیدفاضل و سیدصالح اخلاقی» که با حضور عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مدیران حراست کل استان تهران در منزل شهیدان اخلاقی برگزار شد، با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان اظهار کرد: توفیق خدمت به والدین معظم شهدا نعمت است و امروز سربازان گمنام امام زمان(عج)از اسلام و خون شهدا حراست می‌کنند؛ شهدا نگذاشتند دشمنان به این آب و خاک تعرض کند و امروز نیز وظیفه ما ادامه راه فرزندان شهید شما است.

سربازان گمنام امام زمان(عج)با ۲۰خانواده شهید سادات دیدار کردند


وی دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهیدان را در راستای تداوم سیره و منش شهیدان برشمرد و بیان کرد:ما وظیفه داریم تا خادمی شایسته برای شما باشیم و بر این امر استوار ایستادیم.
رئیس اداره حراست بنیاد شهرستان های تهران گفت:در وصیت نامه شهدا حرکت در مسیر ولایت فقیه بسیار تاکید شده و شهدا در راه پیروی از ولایت و بقاء اسلام به شهادت رسیدند و امروز باید با گام برداشتن در مسیر شهیدان، دین خود را به مقام شامخ شهدا ادا کنیم.

در این دیدار مادر شهیدان والامقام اخلاقی به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت و در پایان یک جلد کلام الله مجید و لوح سپاس به وی اعطاء شد.

شهید «میرطاهری (فاضل) اخلاقی» از شهدای دوران دفاع مقدس است که شانزدهم دی ماه ۱۳۵۹ به فیض شهادت نائل آمد.

سال ۵۹ بعد از فرمان امام(ره) برای حضور در جبهه ها، میرفاضل جزء اولین نفراتی بود که از محله به جبهه رفت و به لشگر ۹۱ زرهی قزوین پیوست. سال ۶۲ که این لشگر در هویزه به محاصره ارتش عراق درآمد میرفاضل جز شهدای آن شد.

شهدای اخلاقی همسایه‌های شهید سیداحمد پلارک‌ هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha