۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84828198
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه‌ میامی: سبد کالا به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد

شاهرود – ایرنا –  فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: ۵۰۰ سبد کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هر بسته‌ کمک معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، حبوبات، پنیر و خرما به همت پایگاه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج بین نیازمندان توزیع شد.
وی با بیان اینکه نهضت کمک مومنأنه باید به طور مستمر در جامعه اسلامی ادامه داشته باشد، ابراز داشت: تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی مربوط به یک ماه و مناسبت‌های خاص نیست بلکه در تمامی روزهای سال این امر با کمک خیران و مردم در دستور کار است. 

اسماعیلی اظهار داشت: همزمان با شیوع کرونا و با توجه به بی‌کار شدن تعدادی از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، در جهت عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی رزمایش کمک مومنانه در چند مرحله به همت گروه‌های جهادی در این شهرستان اجرا شد.
وی ادامه داد: بسیجیان و گروه‌های جهادی این شهرستان در راستای عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک به نیازمندان و افرادی که دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند، همواره پیشگام بودند.

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان توزیع شد، افزود: اهدای بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

شهرستان میامی با دو بخش کالپوش و مرکزی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار نفر در شرق استان سمنان قرار دارد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha