۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 84827878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مراغه: معلمان نقش اساسی در شکوفایی و هدایت ظرفیت های هنری دانش آموزان دارند

مراغه- ایرنا- معاون استاندارآذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: انسان باید هنر را در خدمت به خلق و در راه خدا نشان دهد و در این راستا معلمان نقش اصلی و محوری دارند.

به گزارش ایرنا، داود اسدیان روز چهارشنبه در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و عترت و جشنواره نوجوان سالم آموزش‌ و پرورش مراغه اظهار داشت: هنرمند کسی است که بتواند استعدادهای انسانی را کشف و در مسیر تعالی استفاده کند.

وی بیان کرد: انسان خلیفه خدا بر زمین است و مورد تکریم و باید بدانیم که تسبیح، سجود و خلافت انسان یک حقیقت قرآنی است.

وی تاکید کرد: همه اوصاف انسانی بالقوه هستند و این عبارات به جز انسان برای هیچ یک از موجودات استفاده نشده و براین اساس هر هنری این ویژگی را نداشته باشد نمی تواند هنر آرمانی و ایده‌آل باشد.


فرماندار مراغه اظهار کرد: قدردان معلمانی هستیم که عهده‌دار مسئولیت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان این چنینی هستند.

اسدیان گفت: دانش آموزان نخبه و هنرمند سرمایه جامعه هستند و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد که این دانش‌آموزان امانت مهمی در دست ما هستند که باید در مسیر تعالی رشد قرار گیرند.

وی ادامه داد: کشور ما هم‌اکنون در حال جنگ نرم و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و باید ما جامعه و جوانان را در مسیر ارزش‌ها، اخلاق و معنویت هدایت کنیم که انتهای این مسیر به سوی خداوندمتعال است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم ۲۲۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و عترت و جشنواره نوجوان سالم آموزش‌وپرورش مراغه تجلیل شدند.

همچنین از داوران مسابقات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری تجلیل شد.

فرماندار مراغه: معلمان نقش اساسی در شکوفایی و هدایت ظرفیت های هنری دانش آموزان دارند

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha