مسئولان کمیته‌های استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ معرفی شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل از صدور احکام مسئولان شرح وظایف کمیته‌های ستاد استانی رویداد " اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو" خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل به ایرنا، نادر فلاحی مدیرکل این مجموعه گفت: ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به ریاست استاندار اردبیل ۶ کمیته تخصصی دارد و احکام مسئولان کمیته‌های ستاد از ناحیه استاندار صادر شده است و تشکیل ستاد ملی این رویداد نیز پیگیری می شود.

دبیر ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ افزود: سیدعبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان اردبیل به عنوان رئیس کمیته امنیتی، انتظامی، نظارت و ارزیابی، رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به عنوان رئیس کمیته علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و کمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل به عنوان رئیس کمیته زیرساخت‌ها و توسعه شهری ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شده اند.

او ادامه داد: یاسر عبداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل به عنوان رئیس کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری، داوود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان رئیس کمیته تدارکات و پشتیبانی و حسین پیرموذن رئیس اتاق بازرگانی اردبیل به عنوان رئیس کمیته تبلیغات، بازاریابی و امور بین‌الملل ستاد استانی تعیین شدند.

به گفته فلاحی دبیرخانه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مستقر است و طبق حکمی از سوی استاندار اردبیل، مدیرکل این اداره به عنوان دبیر ستاد، فعالیت می‌کند.

در اجلاس هیئت وزیران گردشگری کشورهای عضو اکو در خجند تاجیکستان در سال ۹۸ ، شهر ساری در سال ۲۰۲۲ و شهر اردبیل در سال ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری این کشورها انتخاب و تصویب شده بودند و هدف از این رویدادها برندسازی ظرفیت های گردشگری، حرکت برای رفع نواقص زیرساخت های گردشگری و تبیین ارزش و اهمیت تاریخی این شهرهاست.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است و به داشتن مناطق طبیعی، تاریخی، مذهبی و اقتصادی یکی از مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha