معاون ستادکل نیروهای مسلح: نهضت مهارت‌آموزی در ارتش پیگیری می شود

مشهد- ایرنا- معاون آموزش ستادکل نیروهای مسلح از وضعیت مهارت آموزی و اشتغال آفرینی یگانهای ارتش در استان خراسان رضوی بازدید کرد و گفت: وظیفه داریم سربازی و محیط سربازی را خوشایند و نشاط و جذابیت برای آن ایجاد کنیم.

سردار سرتیپ دوم موسی کمالی روز چهارشنبه در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به همین منظور ستاد کل نیروهای مسلح طرح تحول سربازی را در قالب ۳۹ طرح پیش بینی و ابلاغ کرده که با کمک دولت، مجلس و همه‌ نهادها و سازمانها بتوانیم نهضت مهارت آموزی و اشتغال که در نیروهای مسلح ایجاد شده را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشور با ۲ نیروی مردم پایه "بسیج و سرباز "حمایت، پشتیبانی و تامین می شوند و در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۵۳ درصد از رزمندگان سرباز بودند و   ۲۰۰ هزار شهید، جانباز و ایثارگر سرباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است.

معاون آموزش ستادکل نیروهای مسلح گفت: هیچ نیرو و جایگزینی برای بسیج و سرباز وجود ندارد و نیروهای حرفه ای سایر کشورها توان و کارایی بسیجیان و سربازان ما را ندارند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح: نهضت مهارت‌آموزی در ارتش پیگیری می شود
 
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش هم گفت: مقام معظم رهبری دغدغه جوانان را  در طول خدمت سربازی و پس از آن دارند  که به همین منظور ستاد کل نیروهای مسلح قرارگاه توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال را ایجاد و در سطح همه یگان‌های نیروهای مسلح گسترش داده است.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: در یگانهای ارتش مستقر در استان خراسان رضوی، بیش از ۹۲ درصد از کارکنان وظیفه که به خدمت اعزام می شوند بعد از پایان خدمت، دارای مهارت و گواهینامه مهارت و اشتغال هستند که برای خود، خانواده و همچنین جامعه بسیار مفید خواهند بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha