میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی دایر می‌شود

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر رئیس جمهوری به این استان دایر می‌شود.

« جمشید امیدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران اراک با حضور ادارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و صندوق بازنشستگی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۳۰ و ۳۱ تیرماه) جاری دایر است.

وی بیان کرد: در این  میز ارتباطات مردمی، معاونین و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران منتخب این وزارتخانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در محل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان اراک حضور دارند و پاسخگوی مردم هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: مردم و متقاضیان ارتباط با دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه درخواست‌های خود در حوزه تعاون،کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای ، صندوق بازنشستگی و سایر دستگاهای تابعه می‌توانند در این مدت با مراجعه به  میز خدمت این مجموعه ، مشکلات خود را با نمایندگان این وزارتخانه مطرح نمایند.

امیدی اظهار داشت: میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متشکل از ۲۲ میز خدمت است. 

رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی خود، جمعه ۳۱ تیرماه به استان مرکزی سفر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha