۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84827390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

واگذاری ۲۹ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین به سرمایه‌گذاران

قزوین - ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۲۹ هکتار زمین از ابتدای امسال تاکنون در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران متقاضی واگذار شده است.

رضا صفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در جریان بازدید از طرح های در دست ساخت شهرک صنعتی قزوین افزود: اراضی یاد شده که دارای زیرساخت های لازم از جمله راه و خیابان،شبکه روشنایی، آب،برق و گاز هستند در قالب عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی و سرمایه گذاران برای ساخت واحد تولیدی واگذار شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین اظهار داشت: این میزان زمین به ۷۲ سرمایه گذار متقاضی واگذار شده است.

این مسوول گفت: با بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای یکهزار و ۳۴۵ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می شود و در کنار آن شاهد بیش از این تعداد ایجاد فرصت های شغلی غیرمستقیم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: حجم سرمایه گذاری مربوط به سرمایه گذاران یاد شده ۱۱ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به نقش سرمایه گذاری در رونق تولید و شکوفایی اقتصادی کشور و همچنین اشتغالزایی برای جوانان، خاطرنشان کرد: قزوین از استان های پیشتاز در جذب سرمایه گذاران بخش تولید در شهرک های صنعتی به شمار می رود.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha