۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84827367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی خراسان‌شمالی گشایش یافت

بجنورد- ایرنا - نمایشگاه دستاوردها و صنایع دستی مددجویان زیر پوشش بهزیستی خراسان شمالی امروز -چهارشنبه- به مناسبت هفته بهزیستی با حضور مسئولان استانی در بجنورد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مددجویان بهزیستی خراسان شمالی در ۱۰ غرفه مشتمل از تولیدات و صنایع دستی مددجویان از امروز چهارشنبه(۲۹ تیرماه) به مدت یک هفته در چهارراه امیریه بجنورد گشایش یافت.

در این نمایشگاه انواع صنایع دستی، تولیدات کشاورزی و لبنی، گیاهان دارویی از قبیل قارچ گانودرما و انواع گیاهان زینتی، تولیدات فرش و پشتی، جاجیم، انواع لباس کار و لباس های بیمارستانی، مکرمه بافی و سایر دستبافته ها به نمایش گذاشته شد.

همچنین در این نمایشگاه توانخواهان انواع کالاهای خواب، سرویس های آشپزخانه، عروسک سازی، سفالگری، مجسمه سازی و سایر موارد را نیز در دید عموم مردم قرار دادند.

 این نمایشگاه که در راستای اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم از فعالیت‌های بهزیستی، شناسایی استعداد ها و ایجاد زمینه اشتغال برای مددجویان دایر شده است.

۲۵ تیرماه به مدت یک هفته در کشورمان روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

۴۲ هزار و ۲۶۸ خانوار مشتمل بر ۱۱۷ هزار و ۸۶۹ مددجو زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که از این تعداد؛ ۲۲ هزار و ۹۱۵ خانوار مستمری بگیرند و مابقی از خدمات غیر مستمر در بخش های مختلف بهره‌مند می شوند.

از مجموع مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی ۲۵ هزار نفر معلول هستند.

مددجویان زیر پوشش این نهاد نیازمند توجه حمایت های بیشتر در حوزه ها مختلف به ویژه اشتغال و مسکن هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha