۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۳:۱۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84826320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راه آمریکا

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۳:۱۸
کد خبر: 84826320
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راه آمریکا

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گزارش دادند، وزیر جنگ این رژیم برای شرکت در کنفرانس امنیتی اندیشکده «موسسه اسپن» و دیدار با برخی مقام‌های امنیتی و سیاسی کنونی و سابق آمریکا امروز چهارشنبه به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش ایرنا از شبکه تلویزیونی «i۲۴» رژیم صهیونیستی، «بنی گانتس» امروز چهارشنبه به آمریکا سفر می‌کند تا در کنفرانس امنیتی اندیشکده «موسسه اسپن» شرکت کند.

بر اساس این گزارش، پیش بینی می‌شود وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این نشست با شماری از مقام‌های امنیتی آمریکا از جمله «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار کند.

این گزارش می‌افزاید، دیدار با «ویلیام برنز» رئیس سیا، «کاندولیزا رایس» وزیر خارجه اسبق آمریکا، «مارک اسپر» وزیر دفاع اسبق آمریکا و نمایندگان و رؤسای کمیته‌های امنیتی کنگره از دیگر برنامه‌های سفر گانتس به آمریکا است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه نیز در فلسطین اشغالی با فرمانده نیروهای سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) صحبت کرده بود.

فرمانده سنتکام روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد و با مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی در راستای دیداری که ماه گذشته بین یک هیات بازدید کننده از افسران سنتکام و مقام‌های ارشد ارتش صهیونیستی برگزار شد، رایزنی کرد.

همچنین «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در سفر اخیر خود به فلسطین اشغالی، از سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی از جمله سامانه رهگیری لیزری بازدید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha