۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰:۱۰
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 84826279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه خبر کوتاه استان اصفهان

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰:۱۰
کد خبر: 84826279
سه خبر کوتاه استان اصفهان

اصفهان-ایرنا-بررسی معضل سگ های بدون صاحب در نجف آباد، پیش بینی افزایش ۸۹ درصدی درآمدهای مصوب استان اصفهان و  تجلیل از زوج های جوان تیرانی عناوین سه خبر کوتاه از استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار نجف آباد در نشست با مدیریت ارشد شهرستان نجف آباد به معضل سگ های بدون صاحب اشاره کرد و گفت: چالش و ضعف قانونی در خصوص برخورد با این معضل شهری برای همه شهرداری ها وجود دارد و برخی از مردم با غذا دادن به این حیوانان، سگ ها را از اطراف شهر به مناطق زندگی کشانده اند.

به گفته عبدالرسول امامی، توزیع غذا به سگ ها باید در حاشیه شهرها و محلی مشخص صورت بگیرد تا این حیوانات را به محل های سکونتی هدایت نکند.

وی ادامه داد: احداث پناهگاه و جمع آوری و نگهداری این حیوانات در آن توسط شهرداری نجف آباد انجام شده ولی باید همه شهرهای شهرستان و استان در این خصوص وارد شوند تا جمع آوری سگ ها به سرانجام برسد.

پیش بینی افزایش ۸۹ درصدی درآمدهای مصوب استان اصفهان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان گفت: افزایش ۸۹ درصدی درآمدهای مصوب استان در سال جاری نسبت به پارسال پیش بینی می شود.

علیرضا عربها افزود: این روند افزایشی در ۱۶ درصد نسبت به متوسط کشور بالاتر است.

وی درآمد مصوب پارسال اصفهان را ۲۰۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد اظهارداشت: اصفهان رتبه دوم کشور را در وصول درآمدها نسبت به دیگر استان های کشور دارد.

تجلیل از زوج های جوان تیرانی

تجلیل از زوج های جوان تیرانی که در یک سال گذشته ازدواج کرده بودند توسط مدیریت شهری تجلیل شدند.

این برنامه که با برگزاری همایش، کارگاه آموزشی و مسابقه و برنامه مفرح بود، برای نخستین بار توسط شهرداری تیران انجام گرفت.

شهردار تیران ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید شورای شهر و مدیریت شهری برنامه های خانواده محور و نشاط اجتماعی برای شهروندان برنامه ریزی و اجرایی می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha