۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰:۰۵
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 84826272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کرمان: دولت با تمام توان در کنار بازاریان و اصناف است

کرمان _ایرنا_ استاندار کرمان تاکید کرد: با توجه به وسعت و اختیارات قانونی، اتاق اصناف باید به طور کامل امور اصناف و بازار را اداره و نظارت کند لذا دولت با تمام توان در کنار بازاریان و اصناف است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در دیدار امروز سه ‎شنبه ۲۸ تیرماه رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف کرمان با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان مشروح اقدامات و برنامه های اتاق اصناف در جریان مبارزه با ویروس کرونا در دوران کرونا و بخش هایی از صدمات وارده به حوزه صنفی استان مطرح و مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار کرمان در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و همراهی شایسته اتحادیه های صنفی در اجرای برنامه ها و سیاست های کلی دولت و تلاش در جهت ساماندهی فضای کسب و کار استان یادآور شد: نظارت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی کرونا، همکاری متصدیان واحدهای صنفی در اجرای شیوه نامه های بهداشتی و تلاش در جهت پیشبرد امور در شرایط بحرانی ناشی از کرونا؛ نتیجه تعامل، هم افزایی و برنامه ریزی دقیق و هدفمند بوده است.

فداکار مجموعه عملکرد اصناف را فداکارانه، خالصانه و قابل تقدیر دانست و افزود: حل مشکلات ایجاد شده برای اصناف و جبران بخش هایی از آن، نیاز به حمایت جدی و تدوین سیاست های حمایتی دارد و از آنجایی که در بحث اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نیز اصناف با تعطیلی واحدهای صنفی خود و با تحمل تبعات مختلف مالی به میدان آمده و با دیگر آحاد جامعه همگام شدند؛ لذا باید جهش منطقی در خصوص عوارض و مالیات برای اصناف صورت گیرد که واحدهای صنفی تحث فشار قرار نگیرند.

رئیس اتاق اصناف کرمان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت عملکرد اصناف نسبت به برخوردهای قهری از سوی دستگاه های نظارتی و اعمال عوارض و مالیات زیاد به اصناف اعتراض خود را اعلام کرد.

یوسف جعفری با اشاره به اهمیت موضوع امنیت شغلی اصناف و آثار آن بر کسب و کار گفت: امنیت شغلی اصناف باید درشرایط رکود بازار فراهم شود که برای تامین این مهم نیازمند پیگیری و توجه استاندار هستیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha