۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84826260
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۲ فلسطینی در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به شمال کرانه باختری زخمی شدند

تهران- ایرنا- منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به منطقه‌ای در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری ۱۲ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری فلسطین الیوم، شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست به منطقه «بورین» واقع در جنوب نابلس یورش بردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان حمله کردند و درختان زیتون این منطقه را به آتش کشیدند.

۱۲ فلسطینی در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به شمال کرانه باختری زخمی شدند

هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در حمله شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به منطقه بورین ۱۲ فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه نیز ۱۱ جوان فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری دستگیر کردند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که تشکیل هسته‌های مسلح از شهرک نشین‌های جنایتکار با نام طرح "ماجن" یک اقدام جنایتکارانه و رفتار تروریستی است که نمی‌توان نسبت به آن ساکت بود.

در این بیانیه آمده است: تشکیل این هسته‌های مسلح از شهرک نشینان به معنای دادن مجوز قتل فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری با پوشش و پشتیبانی ارتش صهیونیستی است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه خواستار تشکیل کمیته‌های مقاومت مردمی برای دفاع از شهروندان فلسطینی در قدس، کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی و مقابله با شهرک نشین‌های جنایتکار شد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین خواستار گسترش مقاومت و قیام مردمی با تمام شیوه‌های ممکن و وارد کردن ضربه‌های قوی به سربازان صهیونیستی و شهرک نشین‌های فاشیست شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در طرحی به نام طرح "ماجن" به شهرک نشین‌های تندرو مجوز تشکیل گروه‌های مسلح در مناطق سکونت خود را داده است تا در حوادث امنیتی بتوانند وارد عمل شوند و به مقابله با فلسطینی‌ها بپردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha