مدیران کل ۱۲ دستگاه دولتی آذربایجان غربی در سامانه سامد پاسخگوی مردم هستند 

ارومیه - ایرنا - مدیران کل ۱۲ دستگاه دولتی آذربایجان غربی روز چهارشنبه با حضور در سامانه سامد، پاسخگوی سوالات مردم در حوزه‌های مختلف هستند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، این اقدام با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی انجام می‌شود.  
حضور مدیران در بستر سامد از تاکیدات استاندار آذربایجان غربی است که در راستای استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسوولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی محقق شده و تداوم دارد.  
براساس زمانبندی مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، پست، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمه سلامت، آموزش فنی و حرفه‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، هواشناسی، دامپزشکی و هلال احمر در این سامانه جهت پاسخگویی در ساعت‌های مقرر حضور خواهند داشت.

طبق این زمانبندی مدیران کل پست و تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از ساعت هشت تا ۹ صبح، مدیران کل بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح و مدیران کل بیمه سلامت
و آموزش فنی و حرفه‌ای از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح، در این سامانه پاسخگوی مردم هستند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح، مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیرکل هواشناسی از ساعت ۱۲ تا ۱۳ ظهر و مدیرکل دامپزشکی و رییس جمعیت هلال احمر از ساعت ۱۳ تا ۱۴ ظهر با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مخاطبان خود خواهند بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha