حق انتفاع ۳۰ قطعه زمین در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی واگذار می‌شود

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: حق انتفاع ۳۰  قطعه زمین صنعتی در شهرک‌های صنعتی شهید سلیمی، سرمایه گذاری خارجی، شبستر، بناب، ملکان و سرامیکی مرند واگذار می شود.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پنج باب مغازه نیز در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی واگذار می شود، افزود: قطعه زمین های صنعتی و مغازه ها از اول مرداد با بارگذاری اسناد در سامانه ستاد ایران، از طریق مزایده با تسهیلات ویژه واگذار می شود.

وی با بیان اینکه دریافت اسناد مزایده و نقشه ها از طریق سامانه ستاد ایران (سامانه تدارکات الکتریکی دولت) انجام خواهد شد، اظهار داشت:  متقاضیان باید جهت دریافت اسناد مزایده از یکم مرداد امسال تا حداکثر ساعت ۱۳ دهم مرداد و جهت تکمیل و بارگذاری اسناد مزایده از یازدهم مرداد تا حداکثر ساعت ۱۳ بیست و دوم مرداد سال جاری به سامانه ستاد ایران مراجعه کنند.

نیرومند اسکویی، با اشاره به اینکه متقاضیان جهت تحویل ضمانت نامه شرکت در مزایده و اسناد ارزیابی به شرکت شهرک های صنعتی استان مراجعه کنند، ادامه داد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۳۷۹۴۱۴-۰۴۱ امور پیمان این شرکت تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و نواحی صنعتی مصوب بوده که از این تعداد ۴۶ شهرک و نواحی در حال بهره برداری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha