نمایشگاه بزرگ تابستانه کتاب در مهاباد گشایش یافت

مهاباد - ایرنا - نمایشگاه بزرگ تابستانه کتاب با مشارکت هشت انتشاراتی از استان‌های آذربایجان غربی و کردستان روز سه‌شنبه در سالن تالار وحدت شهرداری مهاباد با حضور مسوولان محلی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از ۶ هزار جلد کتاب در قالب ۲ هزار عنوان برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به نمایش گذاشته شده‌ است.

سیامند جوانبخت ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوع‌های مختلف شامل تاریخ و ادبیات ایران، کتاب‌هایی به زبان محلی، تاریخ بومی، فلسفه، دین، هنر، روانشناسی، کودک و نوجوان، دین و رمان با ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به دوستداران کتاب عرضه شده‌ است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت ۲ هفته تا اواسط مردادماه دایر است، افزود: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ تا ۲۳ به این سالن مراجعه کنند.

نمایشگاه بزرگ تابستانه کتاب در مهاباد گشایش یافت

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از شهرهای فرهنگی آذربایجان‌غربی است، اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۳۰ نمایشگاه هنری با موضوع‌های نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی و انواع هنرهای تجسمی از هنرمندان این شهرستان برپا شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون هفت کتابخانه فعال در مهاباد با زیربنای یک هزار و ۹۷۵ مترمربع وجود دارد که از این تعداد سه کتابخانه عمومی و چهار کتابخانه به طور مشارکتی است؛ بیش از ۵۴ هزار جلد کتاب در قالب ۵۹ هزار نسخه در این کتابخانه‌ها نگهداری می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha