رقابتهای تکواندوی قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد با شناخت برترینها پایان یافت 

یاسوج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های تکواندوی قهرمانی این استان در بخش پسران رده سنی نونهالان با شناخت افراد و تیم های برتر به پایان رسید. 

آرمان حاتمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۲ تکواندوکار از شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت و لنده در این دوره از رقابت ها حضور داشته و در ۱۰ وزن به مصاف یکدیگر رفتند. 

وی افزود: مکان برگزاری این دوره از رقابت ها خانه تکواندوی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بوده است. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن اول مهدی آزادشیر از یاسوج اول شد، امیرعلی نوشادی از گچساران عنوان دوم را کسب کرد و امیرعباس سلیمانی از یاسوج و حمیدرضا کریمی دستنائی از یاسوج نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

حاتمی عنوان کرد: در وزن دوم طاها مردان پور از گچساران اول شد، محمدجواد آماده از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و رضا رکوم از یاسوج و بنیامین فروغی پور از یاسوج نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

وی ابراز داشت: در وزن سوم امیرمهدی اسلام نژاد از یاسوج اول شد، علی رحیمی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و طاها مجللی از یاسوج و آرین بهشتی روی از یاسوج نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن چهارم سید ابوالفضل حسینی از یاسوج اول شد، ایلیا معصومی نژاد از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و پرهام عبداللهی از گچساران و بنیامین قائمیان از دهدشت نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

حاتمی اظهار داشت: در وزن پنجم امیرحسین صادقی از گچساران اول شد، سید نجم ‌الدین محمودی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و کیارش پورمعرفت از یاسوج نیز به مقام سوم دست یافت. 

وی افزود: در وزن ششم امیر قبادی از گچساران اول شد، طاها شفیعی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و امیرمحمد بزرگیان از دهدشت و امیرعلی زارعی پور از گچساران نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن هفتم طاها جانجان از دهدشت اول شد، آرشاویر جلیل‌ فر از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و پدرام عسکری از دهدشت و علی کاویانی از گچساران نیز به طور مشترک به مقام سوم دست  یافتند. 

حاتمی عنوان کرد: در وزن هشتم عبدالله دلشاد از دهدشت اول شد، حسین آذرکمان از دهدشت عنوان دوم را کسب کرد و مهربد شفیعی از گچساران نیز به مقام سوم دست یافت. 

وی ابراز داشت: در وزن نهم علی عباسی از یاسوج و در وزن دهم نیز کیانمهر ایروانی از یاسوج اول شدند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش تیمی این دوره از رقابت ها یاسوج با پنج نشان طلا، ۶ نشان نقره و چهار نشان برنز اول شد، گچساران با سه نشان طلا، یک نشان نقره و ۲ نشان برنز عنوان دوم را کسب کرد و دهدشت نیز با ۲ نشان طلا، یک نشان نقره و ۲ نشان برنز به مقام سوم دست یافت. 

حاتمی اظهار داشت: بهزاد عبدی فر از گچساران به عنوان بهترین داور، امید نیکنام از یاسوج به عنوان بهترین مربی و کیانمهر ایروانی از یاسوج نیز د به عنوان بااخلاق ترین تکواندوکار انتخاب و معرفی شدند. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha