رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات استان مرکزی بین شهرستان‌ها ضروری است

خمین – ایرنا – نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ، بر رعایت عدالت و برابری در تخصیص اعتبارات استان مرکزی بین شهرستان ها تاکید کرد.

علیرضا نظری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا به نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی روز یکشنبه (۲۵ تیرماه جاری) با معاون اجرایی رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در این نشست نمایندگان استان مطالبات و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را تشریح کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان خمین  و طرح توسعه این شهرستان تاکنون اجرا نشده است، گفت: پیگیری این مصوبات تا رسیدن به نتیجه مطلوب به عنوان مطالبه مردم زادگاه امام راحل در این نشست مطرح شد.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم گفت: برخی طرح های مهم و تاثیرگذار در این شهرستان نظیر راه‌های مواصلاتی و بیمارستان ۱۴۴ تخت خوابی پس از گذشت سال‌ها به دلیل عدم پیگیری های لازم و فقدان تخصیص اعتبارات کافی به این طرح ها نیمه تمام باقی مانده است.

نظری توضیح داد: در نشست با معاون اجرایی رئیس جمهور بر تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های نیمه تمام چندین ساله در سفر هیات دولت به استان مرکزی تاکید شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است، افزود: حضور رئیس جمهور در خمین بستر خوبی برای آشنایی از نزدیک با مشکلات و مطالبات مردم این شهرستان است و به همین منظور از معاون اجرایی رئیس هیات دولت سیزدهم ، بازدید آقای رئیسی از زادگاه امام راحل در سفر به استان مرکزی درخواست شد. 

خمین در نوار جنوبی استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha