دولت مردمی با تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر درپی تحول و عدالت فرهنگی است

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی با اشاره به نشست اساتید شعر و ادب با رئیس جمهوری،تاکید کرد: «دولت مردمی با تعامل و تعاطف با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پی بازسازی تحول و عدالت فرهنگی است.» 

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی در ادامه این توییت در فضای مجازی نوشت: در شب عید غدیر خم نشست صمیمی اساتید شعر و ادب که از شهرهای مختلف گرد هم آمده بودند، با آقای رئیس‌جمهوری برگزار شد.

 عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: دولت مردمی با تعامل و تعاطف با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پی بازسازی تحول و عدالت فرهنگی است.» 

دولت مردمی با تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر درپی تحول و عدالت فرهنگی است

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در نشست با جمعی از شعرای سراسر کشور، ضمن تبریک این عید گرانقدر، انتقال نسل به نسل فرهنگ غدیر و تبیین معارف علوی را جزو رسالت‌های شعرا و اهل ادب دانست و گفت: شما شاعران و عاشقان اهل بیت، به دلیل اهتمامی که همواره برای تبیین آموزه‌های اسلامی دارید، نقش بزرگی در انتقال فرهنگ غدیر به عصرها و نسل‌های آینده ایفا می‌کنید.

در این مراسم همچنین محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با بیان اینکه نیاز داریم فضای فرهنگی کشور را به شکل تعاملی با همکاری اهالی فرهنگ اداره کنیم، اظهار کرد: امروز تلاش داریم فضای فرهنگی کشور از نشاط و پویایی مطلوبی برخوردار شود.

همچنین در این شب شعر ۱۲ نفر از شعرا، اشعار خود در وصف امیرالمومنین(ع)، واقعه غدیر، موضوعات اجتماعی و ... را قرائت کردند.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha