۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۷
کد خبر: 84825047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه مهریز: ولایتمداری پیام اصلی واقعه عید غدیر است

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: ولایتمداری و حرکت مسلمین در مسیر امامت و ولایت، پیام اصلی واقعه تاریخ‌ساز غدیرخم در جهان اسلام است و باید روز به روز گسترش و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز دوشنبه به مناسبت عید غدیر در دیدار با جمعی از روحانیون سادات شهرستان افزود: شناخت دقیق اهمیت و نقش ولایت و حرکت برای تقویت و تحقق اهداف الهی جزو برکات عید غدیر است.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت ادامه داد: واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

امام‌جمعه مهریز خاطرنشان کرد: عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت با تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) است.

همچنین فرماندار مهریز در این دیدار گفت: این عید بزرگ بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت فقیه و اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب مقدس اسلامی است.

امام‌جمعه مهریز: ولایتمداری پیام اصلی واقعه عید غدیر است

محمد دهقان بنادکی افزود: امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر معظم انقلاب  قرار دارد تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات ایشان اعلام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: مردم و مسئولان اجرایی شهرستان در کنار هم با  عزمی راسخ‌تر از پیش در راه پیشبرد آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام می‌نهند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha