هدف انقلاب اسلامی ایران خدمت به مردم است

بندرعباس - ایرنا - مشاور پارلمانی و امور مجلس رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: هدف انقلاب خدمت به مردم است، تغییر سنگر فقط شکل عرضه خدمت را تغییر می‌دهد و اصل خدمت ادامه راه شهدا بوده، سنگرها متفاوت اما اهداف کلی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مدیریت امور پردیس های استان هرمزگان صفی‌الله رمضانخانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استان هرمزگان اظهار داشت: تغییر و تحول ضرورت یک جامعه فعال و پویا است که برای موفقیت و ارتقای هر دستگاهی انجام می‌شود تا بتواند به آرمان ها و اهداف خود برسد.
وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان مهمترین دانشگاه کشور است چراکه  ماموریت تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی را به عهده دارد.
رمضانخانی گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب به دانشگاه فرهنگیان را بزرگترین سرمایه می‌دانیم و راهگشای ما در تربیت فرزندان برومند این مرز و بوم است و ما امروز به‌دنبال پرورش انسانهایی مانند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان را مرکز اصلی نظام آموزش و پرورش دانستند و اشاره فرمودند در مورد این دانشگاه کوتاهی شد. دانشگاه فرهنگیان مجموعه عظیم انسان‌ساز بوده که محصولش تربیت انسان های شایسته برای پیشرفت و تعالی کشور است.
مشاور پارلمانی و امور مجلس رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان با سایر دستگاه ها متفاوت است چون از آغاز مسیر تعلیم و تربیت، حرکت بی وقفه به سمت کمال را انجام داده و خواهد داد.
به گفته وی؛ امروز بیش از ۵۰ درصد رتبه های برتر کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان رقم خورده است.

در این نشست که با حضور اساتید، کارکنان و مسوولان استانی همراه بود، علی بهرامشاهی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور پردیس های استان هرمزگان معرفی و از تلاش‌های منوچهر ضیایی قدردانی شد.

سرخط اخبار استان‌ها