تاکید مدیریت بحران اردبیل بر آموزش‌ ایمنی محل‌های کار

اردبیل - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از دستگاه‌های اجرایی این استان خواست، با هدف سلامت نیروی کار و بهره‌وری بیشتر، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی محل کار اقدام کنند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مدیریت بحران استانداری اردبیل به ایرنا؛ مهدی خدمتی در جلسه مشترک کارگروه‌های شورای سیاستگذاری سلامت در حوادث و بلایا و زیست پدافند غیرعامل در دانشگاه علوم پزشکی این استان اظهار کرد: آموزش همگانی بمنظور بالا بردن آگاهی مردم بویژه کارگران ضرورت دارد و دستگاه‌های اجرایی، اعتبارات لازم برای این امر را تامین کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه کارگران در چرخه تولید و اقتصاد استان، حضور مستمر ماموران بهداشت در محیط‌های کاری را به منظور رصد و پایش وضعیت کلی سطح ایمنی کار خواستار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل همچنین بر ضرورت بررسی کیفیت آب رودخانه قره سو تاکید کرد و گفت: باید از کیفیت آن برای استفاده های کشاورزی مطمئن باشیم.

بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ۱۱۳ هزار کارگر بیمه‌شده در این استان فعال هستند و ۴۰ درصد آنها در بخش خدمات، ۳۲ درصد در بخش کشاورزی و ۲۸ درصد نیز در بخش صنعت در ۲۲ هزار کارگاه و بنگاه اقتصادی استان اردبیل حضور دارند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ شهرستان در شمال ایران و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha