۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۰:۴۹
کد خبرنگار: 1538
کد خبر: 84824497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان عید سعید غدیر را تبریک گفت

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به تمامی مسلمانان بویژه مردم شریف این استان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ حسین مدرس خیابانی در این پیام که نسخه ای از آن یکشنبه شب به ایرنا ارسال شده آمده است: بخش عظیمی از مفاهیم و اندیشه هایی که همواره موجب تقویت تدین مسلمانان اعم از شیعه و سنی در طول تاریخ شده ناشی از واقعه غدیر خم بوده است.
این پیام می افزاید: استمرار تفکر و فرهنگ غدیرخم موجب شده تا انقلاب اسلامی ایران به عنوان پرتوی از این نور عظیم طی این سال ها با عزت و اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کند و با محوریت ولی فقیه چراغ راه آزادی‌خواهان جهان را همواره روشن نگه دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: غدیر؛ به عنوان نقطه اتصال رسالت همه پیامبران و نقطه تکامل ادیان الهی همواره برای دشمنان اسلام یک معضل بزرگ بوده چرا که هیچگاه نتوانستند به این بهانه کوچک‌ترین خدشه‌ای به وحدت شیعه و سنی وارد کنند.
مدرس خیابانی در این پیام تصریح کرده است: اینجانب عید سعید غدیر خم را به عنوان نقطه مشترک تفکر تسنن و تشیع در مبارزه با مستکبران، ظلم ستیزی و حرکت رو به جلو به تمامی مسلمانان جهان خصوصاً مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده و توفیق گام برداشتن در این مسیر را برای همگان مسالت دارم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha