تکمیل پروژه بیمارستان فردیس در گرو مشارکت و تعامل ادارات و دستگاه های خدمات رسان است

کرج- ایرنا- مشاور استاندار و مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز گفت: تکمیل پروژه بیمارستان دولتی ۲۶۰ تختخوابی شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در گرو مشارکت و تعامل ادارات و دستگاههای خدمات رسان است.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ابوالفضل فانی در بازدید از بیمارستان فردیس افزود: پیرو برگزاری نشست استاندار البرز درخصوص رصد و بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان های استان در روز گذشته، در راستای تاکید استاندار البرز مبنی بر حل وفصل مشکلات پیش روی احداث بیمارستان ۲۶۰ تخت خوابی فردیس، در نخستین ساعات کاری امروز از بیمارستان فردیس بازدید کرد.

فانی در این بازدید درخصوص فعالسازی جبهه های کاری مربوط به ساختمان مرکزی و اجرای ساختمان های جنبی و محوطه سازی و دیوارکشی نکاتی را متذکر شد و تصریح کرد: با مدیریت صحیح کارگاهی و حل و فصل مشکلات پیش رو می بایست بیمارستان شهرستان فردیس تا هفته دولت سال جاری به پایان برسد و هیچ مسئله ای نباید خللی در روند پیشرفت پروژه ایجاد کند.

وی در ادامه این بازدید از مراحل اجرای هرس کامل و سرزنی درختان در مسیر احداث شبکه برق رسانی به بیمارستان فردیس بازدید بعمل آورد و از زحمات مدیریت شهری و پرسنل شهرداری فردیس تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: موضوعات پیش رو بیمارستان فردیس جز در سایه تعامل ادارات و نهادهای خدمات رسان میسر نخواهد شد.

عملیات ساخت این بیمارستان در شهرستان  ۷۰۰ هزار نفری فردیس که از داشتن یک تخت بیمارستان دولتی محروم است، از حدود ۱۱ سال پیش کلید خورد، اما درگذر این سالها، به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و بروز برخی مشکلات فنی، این پروژه درمانی بارها متوقف شد.

مساحت زمین بیمارستان فردیس از ۱۷ هزار مترمربع به ۲۷ هزار مترمربع افزایش یافته و زیربنای بیمارستان با مجموع طبقات آن به ۲۱ هزار متر مربع می‌رسد.

 این بیمارستان شامل پنج طبقه در قالب سه بلوک و به صورت عمومی (جنرال) ساخته شده و اکنون حدود ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در سفر رییس جمهور ۱۸ فروردین ماه جاری به استان البرز اعتباری برای تکمیل بیمارستان فردیس اختصاص یافت؛ همچنین وزیر بهداشت همزمان با سفر رییس جمهور به استان البرز از بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی شهرستان فردیس بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha