دختران پرورش یافته مکتب حاج قاسم نقش ویژه‌ای در جهاد تبیین دارند

گرگان - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دختران پرورش یافته مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچم‌داران هدایتگری نوجوانان و جوانان هم نسل خود نقش موثری در راستای روشنگری جامعه و جهاد تبیینی دارند.

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد  قمی روز یکشنبه در اختتامیه همایش سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی در گلستان افزود: شهید سلیمانی اگر آن زمان بیرون از مرزهای ایران با داعش نمی‌جنگید اکنون باید در همدان، کرمانشاه و مرزهای خود با آنها می جنگیدیم.

وی افزود:  دختران پرورش یافته مکتب حاج قاسم سلیمانی براساس اسناد موثق جنایات داعش را روایتگری می کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نسل نوجوان و جوان، خلاق و باهوش هستند و می‌توانند در بیان حق، روشنگری جامعه و جهاد تبیین تاثیر فراوانی بگذارند.

حجت الاسلام قمی افزود: مهم ترین هدف دشمنان برای واردکردن آسیب به کشور به خصوص نسل جوان، حضور در عرصه تبلیغاتی و رسانه ای است که نسل نوجوان و جوان پرورش یافته مکتب شهید سلیمانی با حق مداری در این جنگ پیروز می شوند.

وی بیان کرد: حضرت زینب (س) کار بزرگی برای هدایتگری به ویژه بعد از واقعه کربلا انجام داد و در شرایط فعلی هم دختران مکتب حاج قاسم همان نقش را برای نشر حق و حقیقت ایفا می کنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات گلستان هم در این نشست گفت: دختران حاج قاسم در پهنه استان کنشگر خواهند بود تا آسیب های اجتماعی را برطرف کنند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین افزود: دختران پرورش یافته مکتب حاج قاسم باید وجودشان برای همه بشریت مفید و با برکت باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha