استاندار هرمزگان: ۳۶۶ سالن ورزشی متعلق به اداره‌های دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های معطل دولتی در بخش‌های مختلف، مردمی‌سازی می‌شود، گفت: ۳۶۶ سالن و مکان ورزشی متعلق به اداره‌های دولتی استان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، «مهدی دوستی» عصر یکشنبه در آیین افتتاح طرح مردمی سازی اماکن ورزشی استان، افزود: از این پس، این ظرفیت‌های ورزشی به نحوی تعریف می‌شوند که در طول هفته مردم نیز در روزهای مشخص بتوانند از این ظرفیت برای ورزش و تفریح استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح در تمام دستگاه‌های دولتی الزامی است، بیان داشت: اگر مدیری از این دستور سرپیچی کند با او برخورد خواهیم کرد.
استاندار هرمزگان ادامه داد: این سالن‌ها در اختیار هیات‌های ورزشی نیز قرار خواهد گرفت تا به ارتقای سطح ورزش استان کمک کرده و جایگاه ما را در حوزه‌های مختلف ورزشی بالا ببرد.
دوستی تاکید کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز انتظار می‌رود احداث خانه‌های ورزشی از جمله خانه ورزش‌های رزمی و ورزش‌های ساحلی را در دستور کار قرار دهد.
وی یادآور شد: دولت سیزدهم دولتی مردمی است که بنا دارد تا حد ممکن ظرفیت‌های معطل مانده در بخش دولتی را در اختیار مردم قرار دهد.
دوستی بیان داشت: در استان هرمزگان در سه حوزه برای مردمی سازی امکانات معطل، ورود کرده‌ایم و در حال ارائه خدمت به مردم هستیم که بخش نخست با فعال کردن ظرفیت معطل در حوزه درمان و تشکیل قرارگاه مردم آغاز شد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: این مساله سبب شد در نقاط مختلف استان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی پزشکی و تامین دارو خدمات درمانی مناسبی به افراد ارائه شود.
دوستی گفت: دومین بخش در حوزه مردمی سازی ظرفیت‌های معطل در بحث ماشین آلات سنگین دولتی بود که در سیلاب سال گذشته این ظرفیت نیز به کارگیری شد و پس از سیلاب نیز برای ساماندهی رودخانه‌های منطقه مورد استفاده قرار گرفت.
وی تصریح کرد: دیگر ظرفیت معطل بخش دولتی در استان، وجود اماکن و سالن‌های ورزشی متعددی بود که در اختیار دستگاه‌های دولتی بودند و در واقع سودی برای مردم نداشته و مردم نمی‌توانستند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
 استاندار هرمزگان ادامه داد: بر همین مبنا با تصمیم گیری که انجام شد بناست از این ظرفیت معطل نیز مردمی سازی شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha