۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84824005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبر: 84824005
دما در چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده دما در تمامی ایستگاه‌های استان افزایش می‌یابد و هوا گرم‌تر می شود.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روزهای اخیر هوا در استان کمی خنک‌تر شده بود که این موضوع به پایدار بودن جو و تغییر الگوهای فشاری سطح زمین مربوط می‌شد هرچند پدیده نادری نیست و در سالهای گذشته نیز چنین روندی را تجربه کرده بودیم.

وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته شهرکرد و سورشجان با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و لردگان با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش شد ضمن اینکه شهرکرد خنک‌ترین مرکز استانهای کشور نیز اعلام شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با این وجود طی روزهای آینده دما در استان روند افزایشی به خود می‌گیرد که میزان افزایش دما در نقاط مختلف استان متفاوت است.

نوروزی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان هفته آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعدازظهرها همراه با وزش باد خواهد بود و به سبب خشکی سطح خاک منجر به خیزش گرد و خاک محلی می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha