۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 929
کد خبر: 84823937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه تهران قهرمان پانزدهمین المپیاد دانشجویی دختران شد

تبریز - ایرنا - پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های کشور با قهرمانی دانشگاه تهران در تبریز به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در رقابت های این دوره دانشگاه تهران با کسب ۲۲ مدال طلا، ۶ نقره و ۸ برنز و مجموع ۳۳۲ امتیاز بالاتر از سایر دانشگاه ها ایستاد و عنوان قهرمانی المپیاد را از آن خود کرد.

دانشگاه اصفهان با کسب ۴ نشان طلا، ۴ نقره و ۵ برنز و مجموع ۱۱۵  امتیاز و دانشگاه الزهرا(س) با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره ۵ برنز و مجموع ۱۰۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دانشگاه های فردوسی مشهد، غیر انتفاعی زند شیراز و بوعلی سینا، تبریز و شهید باهنر کرمان نیز در رده های چهارم تا هشتم این المپیاد قرار گرفتند.

در رشته های مختلف این المپیاد نتایج زیر به دست آمد:

در بسکتبال دانشگاه اصفهان اول شد و دانشگاه های پیام نور آذربایجان شرقی و بوعلی سینا همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دانشگاه تهران عنوان قهرمانی رشته والیبال را کسب کرد و تبریز و الزهرا در رده های بعدی ایستادند، ضمن اینکه در فوتسال دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران،   دانشگاه تبریز و دانشگاه علامه طباطبایی اول تا سوم شدند.

در رشته تکواندو دانشگاه پیام نور اراک، دانشگاه فرهنگیان اصفهان و دانشگاه های غیر انتفاعی زندشیراز و الزهرا(س) در رده های اول تا سوم قرار گرفتند، در شنا، دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه تبریز در دوومیدانی دانشگاه تهران، دانشگاه  بو علی سینا و دانشگاه فردوسی مشهد در تنیس روی میز دانشگاه تهران، دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز و  دانشگاه های تبریز و صنعتی امیرکبیر در بدمینتون دانشگاه تهران، دانشگاه زنجان و دانشگاه های شهید باهنر کرمان و گیلان، در کاراته دانشگاه تهران، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه مازندران و یزد و در تیراندازی دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان و دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور با حضور ۱۰۳ دانشگاه، ۱۹ تا ۲۵ تیرماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha