استاندار سمنان: با تغییر رنگ‌بندی کرونایی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشدید شود

سمنان-ایرنا- استاندار سمنان گفت: وضعیت رنگ بندی در استان سمنان تغییر کرده است و به ناچار با توجه به وضعیت فعلی، با اعمال محدودیت شدید روبرو خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد رضا هاشمی شامگاه جمعه به رسانه‌ها ابراز داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و تزریق واکسن سه اصل مهم در امر مقابله با کرونا است.

وی ادامه داد: محافل و برنامه ها در سطح استان باید بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

هاشمی اضافه کرد: ما با کسب و کار و برگزاری مراسم ها در وضعیت فعلی مخالف نیستیم اما باید برگزاری مراسم ها و برنامه ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باشد.

وی اظهار داشت: عادی انگاری و عدم استفاده از ماسک در سطح‌ جامعه از عوامل تشدید همه گیری کرونا است که ضروری است دقت لازم در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت‌گیرد. 

هاشمی خاطرنشان کرد: بازدید و نظارت بر فعالیت بازار، کسبه، پاساژها و مراکز خرید توسط فرمانداران و اتاق اصناف در دستور کار باشد و تشویق مردم به استفاده از دُز های مختلف واکسن در سطح استان با محوریت صدا و سیما انجام گیرد.

استاندار سمنان گفت: سرعت سرایت این زیر سویه بسیار زیاد است، لذا ضرورت دارد تا مراقبت ها در سطح استان با جدیت افزایش یابد تا مجددا شاهد افزایش بستری ها و بیماران در بخش‌ مراقبت های ویژه نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha