۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۵
کد خبر: 84823251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در ثلاث باباجانی کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰۳ دستگاه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق در شهرستان "ثلاث باباجانی" به ارزش ۲۱ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران انتظامی ثلاث باباجانی حین کنترل خودروهای عبوری به سمت گمرک شیخ صله، به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۹۰۳ دستگاه انواع لوازم خانه و آشپزخانه قاچاق از جمله آبمیوه گیری، چرخ گوشت، آرام پز، پیتزا ساز، استندمیکسر و هند بلندر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا ۲ نفر هم دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: کشفیات قاچاق امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۹ درصد رشد داشته است.

سقوط به داخل چاه آب جان مرد ۳۸ ساله را در کرمانشاه گرفت

 مرد ۳۸ ساله ای در یکی از روستاهای کرمانشاه به علت سقوط در چاه آب، جان خود را از دست داد.

پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در روستای ده باغ کرمانشاه، تیمی از ماموران در محل حاضر شد.

ماموران پاسگاه قزانچی کرمانشاه پس از حضور و در تحقیقات ابتدایی دریافتند مرد ۳۸ ساله ای جهت آبیاری به باغ خود مراجعه کرده اما به دلیل نامعلومی در چاه آب سقوط و جان خود را از دست داده است.

در این خصوص پرونده ای تشکیل و جسد فرد متوفی توسط نیروهای اورژانس به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

عاملان تیراندازی شهرک فدک کرمانشاه دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه عامل تیراندازی منجر به جرح در شهرک فدک فاز یک با اقتدار پلیس خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در شهرک فدک فاز یک مقابل مدرسه شهید سلیمانی که منجر به زخمی شدن خانم و آقایی میانسال شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی و در سریعترین زمان ممکن ۲ عامل تیراندازی و یک خانم که همراه آن ها بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در منزلشان دستگیر کند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اینکه تلاش برای کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی ادامه دارد، از معرفی هر ۳ فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک ۵ ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

کشف پنج تن چوب قاچاق در صحنه

 فرمانده انتظامی صحنه از کشف پنج تن چوب قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت : ماموران پاسگاه خدابنده لو صحنه حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های بعمل آمده پنج تن چوب قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رضایی از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha