۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84823149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی حماس: هر گونه تماس و ارتباط با اشغالگران باید متوقف شود

تهران – ایرنا – سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خطرناک خواند و از رهبران کشورهای عربی و منطقه خواست هرگونه تماس، ارتباط و عادی سازی روابط با اسرائیل را متوقف کنند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فلسطینی شهاب، فوزی برهوم روز شنبه افزود: هرگونه نزدیکی، ارتباط و عادی سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی به معنای گسترش طرح های صهیونیستی – آمریکایی در منطقه است که نتایج فاجعه آمیزی برای ملت های منطقه و نظام های رسمی منطقه و ثروت ها و منابع امت به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: عادی سازی خطر بزرگی برای موضوع فلسطین است و دشمن صهیونیستی تلاش می کند از این طریق به همه سطوح تصمیم گیری در منطقه نفوذ کند تا تنها قدرت مسلط بر تصمیم گیری و ثروت های امت اسلامی باشد.

برهوم گفت: به همین خاطر باید و به جای آن همه حمایت ها و پشتیبانی ها متوجه ملت و مقاومت فلسطین شود زیرا ملت فلسطین نه تنها از فلسطین بلکه از عزت و کرامت امت اسلامی دفاع می کند.

سخنگوی حماس روز شنبه در گفت گو با رادیو "صوت الاقصی" نیز بیان کرد: رژیم صهیونیستی از بحران های مختلفی رنج می برد زیرا وارد جنگ های مختلفی شد و شکست خورد.

برهوم افزود: نبرد شمشیر قدس نشان داد که دایره مقاومت از غزه تا قدس و جنین و نابلس و الخلیل گسترش یافته است و همه بخش های کشور را دربر گرفته است.

وی گفت: لاپید تلاش می کند که برای بازسازی روحیه درهم شکسته نظامیان رژیم صهیونیست براثر ضربات مقاومت و قیام مردمی، بازدارندگی آن را احیا کند ولی این تلاش به جایی نخواهد رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha