۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84823117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی میاندوآب واگذار شد

مهاباد - ایرنا - ۶ باب مسکن همزمان با دهه امامت و ولایت و همچنین هفته بهزیستی به مددجویان این نهاد در شهرستان میاندوآب واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره بهزیستی میاندوآب روز شنبه در آیین واگذاری نمادین این تعداد مسکن که با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان در روستای زینال‌کندی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد مسکن در روستاهای بخش مرکزی میاندوآب برای مددجویان تحت پوشش احداث و تحویل شده است.

علی کریمی افزود: میانگین زیر بنای هر واحد ۸۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده نیز ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که ۳.۵ میلیارد ریال آن به صورت بلاعوض توسط اداره‌ بهزیستی ومابقی تسهیلات بانکی و آورده شخصی است.

وی اضافه کرد: پیش از این و از ابتدای امسال هشت واحد مسکن مددجویی نیز احداث و تحویل شده بود که با این افتتاح ها تعداد آنها به ۱۴ واحد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی میاندوآب فاقد مسکن شناسایی شده اند، گفت: با حل مشکل مسکن هر مددجو، ۵۰ درصد از مشکل مددجویان و هزینه های خانوار آنان حل می شود.

به گزارش ایرنا، علی پیام فرماندار ویژه میاندوآب همچنین به این مناسبت از برخی موسسه‌های تحت پوشش بهزیستی این شهرستان از جمله مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان و کمپ ترک اعتیاد بازدید کرد.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

به‌ گزارش ایرنا، ۲۵ تا۳۱ تیرماه امسال به عنوان هفته بهزیستی با شعار شروعی دوباره برای بهتر زیستن نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha