۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84823049
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مصرف برق مشترکان زنجانی بیش از ۲ درصد افزایش یافت

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: مصرف برق مشترکان زنجانی بیش از ۲ درصد افزایش یافته است.

پیام جوادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از  ۱۸ تا ۲۴ تیرماه امسال مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ۹۰ هزار و ۱۵۶مگاوات ساعت برق مصرف کرده اند.

به گفته وی، این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۸ هزار و ۹۳۳ مگاوات در ساعت بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از ۱۸ تا ۲۴ تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل برق مصرفی در استان زنجان به افزایش ۲.۵ درصدی رسید.

جوادی با بیان اینکه هفته گذشته ۲ روز تعطیلی داشتیم در این مدت ۴۵ مگاوات ساعت و در روزهای عادی همین مدت نیز ۱۷۶ مگاوات ساعت مدیریت شده بار شده است..

وی ادامه داد: از ۱۸ تا ۲۴ تیرماه امسال موفق به مدیریت یکهزار مگاوات ساعت بار در سطح استان شدیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: بر اساس گزارش های هواشناسی طی هفته جاری شاهد افزایش دمای هوا در استان خواهیم بود، با هر درجه افزایش دمای هوا مصرف برق نیز به شدت بالا می رود.

جوادی تاکید کرد: مشترکان تحت پوشش شرکت توزیع برق در تلاش باشند تا مصرف خود را به درستی مدیریت و بهینه کنند تا هموطنان  در مناطق مختلف به ویژه مناطق گرمسیری کشور با محدودیت این انرژی مواجه نشوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: مشترکان تحت پوشش این شرکت بخش های خانگی، تجاری، کشاورزی، عمومی و صنعتی هستند.

جوادی تاکید کرد: صاحبان صنایع و کشاورزان با مدیریت درست و بهینه در مصرف برق از بسته های تشویقی شرکت توزیع برق استان زنجان بهره مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ۴۶۸ هزار مشترک برق در بخش های مختلف صنعتی، خانگی عمومی  و تجاری دارد.
۵۲ درصد برق استان زنجان در بخش صنعتی، ۲۰ درصد کشاورزی، ۱۷ درصد خانگی، تجاری و عمومی هر کدام پنج درصد و روشنایی نیز یک درصد  استفاده می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha