۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 84822797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش‌از ۱۲۹ هزار متقاضی سیستان و بلوچستانی در طرح جهش ملی مسکن نام‌نویسی کردند

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در طرح جهش ملی مسکن که از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده تاکنون ۱۲۹ هزار و ۲۱۴ متقاضی در شهرهای تحت پوشش این اداره کل در سامانه "ثمن" اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند.

عطاء اله اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس آخرین آمار از مجموع کل ثبت نام کنندگان این طرح در سیستان و بلوچستان ۲۸ هزار و ۸۶۹ متقاضی تایید نهایی شدند.
وی ادامه داد: در حال حاضر امکان نام نویسی متقاضیان ساکن ۱۶ شهر دوست محمد، ادیمی، بنجار، محمدآباد، زابل، هیرمند، نیمروز، هامون، زهک، رامشار، مهرستان، جالق، خاش، میرجاوه، نوک آباد و سوران استان در مرحله جدید طرح جهش ملی مسکن فراهم است.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت تامین زمین در طرح جهش ملی مسکن گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد متقاضیان تخصص پروژه تاکنون ۱۰ هزار و ۲۸۶ متقاضی بوده است. 
وی افزود: سیستان و بلوچستان هم اینک در صدر استان های برتر کشور در تامین زمین و اجرای طرح جهش ملی مسکن قرار دارد. 

اکبری با اشاره به واحدهای مسکونی در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: واحدهای طرح جهش ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداه کل در قالب ساخت پنج هزار و ۲۵۱ واحد با میانگین پیشرفت فیزیکی بیش‌از ۴۷ درصد و با گردش مالی بیش‌از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سالجاری تحویل متقاضیان می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha