تردد در مسیرهای ارتباطی بوشهر ۲۷.۴ درصد افزایش یافت

بوشهر - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: تردد در محورهای ارتباطی این استان در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷.۴ افزایش داشته است.

عبدالکریم اخترشناس روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: در این مدت ۳۸ میلیون ۳۳۱ هزار ۶۷۹ تردد درمحورهای ارتباطی استان بوشهر به ثبت رسید در حالی که این میزان در سال گذشته ۳۰ میلیون ۷۵هزار ۹۵۴ تردد بود.

وی اضافه کرد: تردد در محورهای  ورودی استان بوشهر نیز در سه ماه سال ۱۴۰۱ در مجموع به ۲ میلیون ۷۰۹ هزار ۱۸ رسید که در مقایسه ثبت ۱ میلیون ۷۴۹ هزار ۵۸۶ تردد در مدت مشابه پارسال، ۵۴.۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

اخترشناس ادامه داد:  در این مدت ۸۰۶ هزار ۵۸۶ تردد نیز در محورهای خروجی استان ثبت شده است که نسبت به سه ماه مشابه سال گذشته ۴۵.۴ افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار کرد: یکی از دلایل افزایش تردد در محورهای ارتباطی این استان در سه ماه اول امسال رفع محدودیت‌های کرونایی و تمایل به سفر به استان بوشهر بدلیل شرایط آب و هوایی خاص در روزهای ابتدایی سال است.

تردد در مسیرهای ارتباطی بوشهر ۲۷.۴ درصد افزایش یافت

وی عنوان کرد: پس از سهم ۳۱.۸ درصدی خودروهای با پلاک بومی از مجموع ترددهای صورت گرفته در محورهای ارتباطی استان بوشهر، خودروهای استان‌های فارس با ۲۷.۱۱، خوزستان با ۷.۳، اصفهان ۶.۸ و تهران با ۵.۸ درصد بیشترین حضور را در در محورهای ارتباطی این استان داشته‌اند.

اخترشناس افزود: محور بوشهر به چغادک با ثبت ۲ میلیون ۳۳۳ هزار و ۱۷۵ تردد پر ترددترین و سیاه مکان به گناوه با ثبت ۷۴ هزار ۶۲۵ تردد کم ترددترین محورهای این استان در سه ماه ۱۴۰۱ بوده است .

وی گفت: مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر با برخورداری از ۶۰ تردد شمار آنلاین که در همه محورهای مهم شریانی، اصلی و فرعی این استان نصب شده است قادر به ثبت لحظه‌ای تردد در محورها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha