بیش از ۱۲ هزار خودرو طی سه ماه امسال در شرکت ایران خودرو کرمانشاه تحویل مشتریان شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تعداد خودروهای خروجی از این شرکت در سه ماه سپری شده از سال جاری را ۱۲ هزار و ۱۲۸ دستگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۹ درصد به صورت جاده ای، ۱۷ درصد حضوری و چهار درصد از طریق ریلی به مشتریان تحویل داده شده است.

«محمد ملکی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از افزایش ۴۷ درصدی تحویل خودرو به مشتریان در سه ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: خرداد ۱۴۰۱ بهترین ماه در عملکرد تمام ادوار در خصوص حمل ناوگان جاده‌ای و تحویل حضوری و تیرماه در حمل ناوگان ریلی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه ضمن قدردانی و ابراز رضایت از عملکرد کارکنان که در تمام فصول سال حتی در روزهای تعطیل جهت نیل به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو جهادگونه در حال تلاش هستند، گفت: در حال حاضر تولید با تیراژ و کیفیت بالاتر از گذشته در این شرکت در حال انجام است.

وی تولید خودروهای بدون کسری قطعه را یکی دیگر از توفیقات این شرکت عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی و همچنین نیل به اهداف کلان، این خودروساز در چند ماهه اخیر تولید هرگونه خودرو ناقص و دارای کسری قطعه را متوقف و برنامه تولید عبور مستقیم از خط تولید را در دستور کار قرار داده است.

ملکی اظهار داشت: شرکت ایران خودرو کرمانشاه در کنار افزایش تیراژ تولید برنامه‌های متعددی در بهبود کیفیت در دست اقدام و اجرا دارد که این اقدامات زمینه ساز افزایش رضایتمندی مشتریان از خرید محصولات خواهد بود.

به گزارش ایرنا؛ تاسیس ایران خودرو کرمانشاه برمبنای مصوبه سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.  

پروژه ایران خودرو صحنه از سال ۹۴ کلید خورد و در سال ۹۶ با ظرفیت تولید ۱۲۰ دستگاه خودرو به بهره برداری رسید. هم اکنون ۴۰۰ نیروی کار در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند و تولید خانواده پارس شامل تی‌یو۵، اتوماتیک و پارس سال ایران خودرو را برعهده دارد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha