۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84822547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر برق گناوه: موج گرما در راه است مردم در مصرف بهینه همکاری کنند

گناوه - ایرنا - مدیر برق گناوه گفت: با توجه به افزایش دما و درپیش بودن موج گرما در هفته جاری، مردم جلووگیری از خاموشی‌های ناخواسته، با این مدیریت همکاری کنند.

جواد عرب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:  تاکنون هیچ گونه برنامه خاموشی در استان بوشهر و شهرستان گناوه به این مدیریت اعلام نشده است، اما باتوجه به  در پیش بودن موج شدید گرما طی روزهای آینده و فشار زیاد به شبکه توزیع برق توسط وسایل سرد کننده خانگی و صنعتی، مردم با رعایت کردن مصرف بهینه برق، زمینه خاموشی خارج از نوبت را کاهش دهند.

وی اظهارداشت: تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه سانتیگراد، استفاده نکردن  از وسایل پرمصرف مانند اتو، لباسشویی و ظرفشویی و دیگر وسایل پرمصرف در ساعات اوج بار از نکات مهمی است که باید از طرف مشترکان  رعایت شود تا خاموشی اجباری در شبکه توزیع برق شهرستان نداشته باشیم.

عرب گفت: همه ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی باید نسبت به رعایت کاهش ۷۰ درصدی در ساعات پایانی کار اقدام کنند و چنانچه، الگوی مصرف را رعایت نکنند با قطع برق روبرو جریمه نیز شامل متخلفان خواهد شد.

مدیر برق گناوه بیان کرد: مردم با مصرف بهینه برق این مدیریت را یاری کنند تا بتوانیم به نحو احسن خدمات به مشترکان ارایه  و رضایت مندی  آنها را به همراه داشته باشیم.

وی  شمار اشتراک‌های برق شهرستان گناوه را  ۵۶ هزار و ۲۳۰ مشترک اعلام کرد.

شهرستان گرمسیری گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha