مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت خراسان رضوی برگزار شد

مشهد- ایرنا- سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت قهرمانی خراسان رضوی جام ولایت در رده جوانان و بزرگسالان در مشهد برگزار شد.

مجید طهوریان عسکری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در ماده های ۲۹۰ متر، چهار و سه کیلومتر انفرادی و اسکرچ در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد و با حضور ۳۵ ورزشکار برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها در مسابقه ۲۰۰ متر جوانان، سهیل عباسیان اول شد و امیرعلی علیزاده و امیررضا شکاری دوم و سوم شدند و در بخش بزرگسالان نیز محمد دانشور، حسن‌حصاری و احمد نصرآبادی، رتبه های برتر را از آن خود کردند.

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی اظهار داشت: در چهار کیلومتر انفرادی بزرگسالان داود محمدآبادی به مقام اول دست یافت و امتیاز کریمی و مهدی روزبهان دوم و سوم شدند.

طهوریان افزود: در سه کیلومتر انفرادی در رده جوانان سپهر نظافتی اول شد، سپهر خانی مقام دوم را کسب کرد و بنیامین فنایی به مقام سوم دست یافت.

مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت خراسان رضوی برگزار شد

وی ادامه داد: در ماده اسکرچ در بخش جوانان سپهر خانی اول شد و بنیامین فنایی و سپهر نظافتی مقام دوم و سوم را کسب کردند و در بخش بزرگسالان نیز مهدی روزبهان،امتیاز کریمی و امیرحسین محمدی اول تا سوم شدند.

او اضافه کرد: مسابقات استقامت جاده نیز ۱۹ تیرماه برگزار شد. با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون دوچرخه‌سواری، درصدد هستیم تا از سال آینده به صورت کشوری این مسابقات را برگزار کنیم.

۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که بانوان ۷۰ نفر از این تعداد را تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha