۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 1367
کد خبر: 84822106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: بایدن از موشک باران عین‌الاسد درس عبرت بگیرد

کاشان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به سخنان جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه در مقابل جمهوری اسلامی ایران باید توسل به زور را ادامه داد، گفت: بایدن باید از موشک باران عین‌الاسد که با اشاره رهبر فرزانه انقلاب اجرا شد و ابهت آمریکا درهم شکست، درس عبرت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر، کلاهک موشک‌های نسل جدید جمهوری اسلامی ایران را مانورپذیر دانست و افزود: حرکت راکت‌های بالستیک نمی‌تواند آنها را ساقط کند، موشک‌های کروز ایران در ارتقاع بسیار پایین پرواز می‌کنند که مقابله با آن بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: ده‌ها هزار موشک و پهباد از ایران، لبنان و نوار غزه آماده است و تاکتیک همزمان شلیک هزاران موشک و پهباد جمهوری اسلامی ایران همراه با جنگ الکترونیک گسترده، علمکرد هر سامانه پدافندی و هوشمند را مختل می‌کند.

خطیب جمعه کاشان اظهار داشت: آمریکا نباید فراموش کند که شیشه عمرش یعنی رژیم صهیونسیتی در دست جمهوری اسلامی ایران  است؛ یکی از مقام‌های پیشین این رژیم غاصب گفته که راه اسراییل از خشکی بسته شده و حیات اسراییل در گرو دریای سرخ است و اسراییلی‌ها اخیرا اعلام کرده‌اند که چهار کشتی نظامی ایران در دریای سرخ و باب‌المندق دیده شده‌ است. 

وی با اشاره به ترور شینزو آبه نخست وزیر اسبق ژاپن توسط یک افسر ۴۱ ساله گفت: در تحلیلی بیان شده، ضارب گفته است که یک فرقه مذهبی وجود داشت که مادرم به دلیل کمک کردن به این فرقه، ورشکست شده است، چون آبه، موجب گسترش این فرقه شده بود، تصمیم به قتل او گرفتم که این تحلیل مضحک و خنده‌دار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: در جای دیگری بیان شده که رییس جمهور اوکراین، مقصر اصلی ایجاد جنگ و درگیری با روسیه است و این ۲ موضع‌گیری برای دولت تروریست آمریکا خوش نیامده است.

وی سفر سال ۱۳۹۸ شینزو آبه به تهران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و تصریح کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شینزو فرمودند من در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی ندارم اما ترامپ (رییس جمهوری وقت آمریکا) را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha