۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84821751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود

شهرکرد - ایرنا - رییس‌ هیات کشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همزمان با عید سعد غدیر، شهر شهرکرد میزبان‌ دور رفت رقابت‌های‌ لیگ دسته یک کشتی فرنگی در گروه A است، گفت: در این دور از مسابقات، کشتی گیران چهار تیم در مصاف با هم به روی تشک می‌روند.

جهانبخش سلیمیان روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی در چهار گروه برگزار می‌شود که شهرکرد به عنوان میزبان گروه A در ۲۷ تیر همزمان با عید غدیر، شاهد  رقابت کشتی‌گیران تیم‌های سازین سعید اندیمشک، شهید تهرانی مقدم (هوافضا)، یوسفی گچساران و هیات کشتی شهرکرد است.

وی با بیان اینکه همزمان با شهرکرد، شهرهای اراک، اصفهان و خرم‌آباد نیز میزبان مسابقات دیگر گروه‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی هستند، تصریح کرد: در مجموع ۱۶ تیم برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی تلاش می‌کنند که در این میان تیم هیات کشتی شهرکرد نخستین تجربه حضور خود در رقابت‌های لیگ را تجربه می‌کند.

سلیمیان درباره شرایط تیم هیات کشتی شهرکرد در گروه A افزود: قرعه تیم شهرکرد در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار داد و کشتی گیران استان باید قدرت و مهارت خود را مقابل تیم‌هایی خوزستانی و تهرانی به نمایش بگذارند.

رییس هیات کشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی در ۱۰ وزن برگزاری می‌شود و رامین احمدی، نیما محمدی، حسین جاویدی، مرتضی کلانتری، امید احمدی، مرتضی نصیری، عارف محمدی، ابوالفضل محمدی، شاهین بداغی، علی جعفری، حمیدرضا جعفری، سینا کبیری، شهاب حسینی، محمدامین احمدپور، علی کبیری، بنیامین سیدی، امید محمودی، حسین بالی، مسعود میرزائیان و ابوالفضل مرادی اعضای تیم هیات کشتی شهرکرد را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا، دور رفت رقابت‌های‌ گروه A، لیگ دسته یک کشتی فرنگی در ۲۷ تیر از ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha