قاتل تبعه افغان در بویراحمد دستگیر شد

۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبر: 84821729
قاتل تبعه افغان در بویراحمد دستگیر شد

یاسوج- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک فقره قتل تبعه کشور افغانستان در شهرستان بویراحمد به وقوع پیوست که قاتل وی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سعید بالش زر روز جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در بخش سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد بلافاصله 

کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت به همراه بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که شخصی از اتباع خارجی حدود ۱۸ ساله تبعه افغانستان دربخش سپیدار مرکزی به شغل کارگری مشغول بوده وروز وقوع حادثه درحالی که با یکی از هم وطنان افغان خود در منزل اجاره ای حضور داشته به قتل رسیده است .

وی ادامه داد:  قاتل که حدود ۳۰ ساله بوده پس از ارتکاب قتل متواری شده که موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ بالش زر تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی گسترده قاتل را که پس از ارتکاب قتل به یکی از روستاهای اطراف منطقه چیتاب از توابع شهرستان بویراحمد متواری شده و با هویت جعلی دیگر به شغل چوپانی مشغول بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

 رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: قاتل در بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به قتل بیان داشت که جهت کارگری به منطقه سپیدار بویراحمد عزیمت و در انجا باچند نفر از هم وطنان خودم آشنا ودر یک منزل اجاره ای باهم حضور داشتیم که روز حادثه پس از اینکه با مقتول درمنزل تنها شدم مقتول را به قتل رسانده وانگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: درسال جاری متاسفانه در مجموع ۹ فقره قتل درسطح استان بوقوع پیوسته که از این تعداد ۳ فقره اش از اتباع افغانی بوده که توسط هم وطنان افغان خود به قتل رسیده اند وبیش از ۸۰ درصد قتل ها براثر درگیریهای فردی وجمعی به وقوع پیوسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha