معاون استاندار: بیمه ایران نحوه خدمات خود به مردم کهگیلویه و بویراحمد را بروز رسانی کند

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه ایران به لحاظ امکانات و تجهیزات نحوه خدمات خود به مردم استان را تکنیکی‌تر و بروز رسانی کند.

به گزارش ایرنا، سیدجواد هاشمی مهر شامگاه پنجشنبه در نشست با حسن شریفی مدیر کشوری بیمه ایران،این  بیمه  را کمک کار دولت و حامی مردم دانست و اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد با شرایط خاص به لحاظ پراکندگی و کوهستانی ۹ شهرستان دارد و به زودی تعدادی از مناطق آن به شهرستان تبدیل می‌شود .

وی ادامه داد: می‌طلبد بیمه ایران برای افزایش شعب و ارائه خدمات بیشتر به مردم از هم اکنون برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه، صنعت بیمه ابزار مناسبی برای افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم در جامعه است، گفت: با توجه به دولتی بودن، این بیمه در کاهش مشکلات و رنج مردم در زمان بلایا، مشکلات و اتفاقات نقش اثر بخشی دارد.

هاشمی مهر تصریح کرد: بیمه ایران تمام دولتی است و حامی دولت و مردم می‌باشد و لذا انتظارات مردم از این بیمه بیشتر است.

وی بیان کرد: مجموعه همکاران بیمه ایران در استان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش خوبی داشته‌اند و انتظار داریم در این سفر به برکت دهه ولایت و عید غدیرخم پیام شیرینی برای مردم داشته باشید.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع و کشاورزی و تبدیل شدن کریدور جنوب به مرکز کشور با بهره برداری از جاده پاتاوه- دهدشت، تاکید کرد: اقدامات بزرگی در این استان به برکت نظام و انقلاب اسلامی انجام شده اما استان به دلیل عمق محرومیت نیازمند نگاه جهادی به کار و خدمت دارد.

مدیرعامل بیمه ایران نیز گفت: به کهگیلویه وبویراحمد سفر کردیم تا از نزدیک مشکلات مردم را ببینیم و بشنویم و برای رفع آنها و ارائه خدمات سهل الوصول تصمیمات جدید و برنامه‌های نو در نظر گرفته شود.

حسن شریفی افزود: بیمه ایران در دولت سیزدهم برنامه‌ها و تعهدات جدیدی برای مردم دارد.

وی عنوان کرد: به خواسته‌های مسئولین و مردم این استان تمکین می‌کنیم و شعب بیمه‌ای را افزایش می‌دهیم و تلاش داریم مشارکت بیمه‌ها را در نواحی مختلف و محروم افزایش داده تا پشتوانه‌ای برای مردم استان باشد.

مدیرعامل بیمه ایران از ارائه یک فرصت خدمت جدید به مردم از طریق بیمه ایران خبر داد و گفت: سامانه‌ای طراحی شده است تا خدمات در دسترس باشد و مراجعات مردمی به محل شعب لازم نباشد.

شریفی اظهار داشت: برای ارائه خدمت به مردم کارشناسان به محل حادثه و یا تصادفات مراجعه می‌کنند و خسارات فوتی، زخمی و خودرویی بدون حضور به شعب برآورد می‌شود.

 رئیس بیمه ایران تاکید کرد: این مرکز سه بسته خدمت از جمله بیمه عمر و مستمری بگیر علاوه بر حقوق بازنشستگی در نظر گرفته است و اجرای این طرح در وزارت نیرو آغاز شده و قابل تعمیم در همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: آماده‌ایم این طرح را در استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در بیاوریم.

خالق شکور رئیس بیمه ایران نمایندگی استان کهگیلویه وبویراحمد و روسای بیمه ایران استان‌های تهران، فارس و بوشهر هم در این نشست حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha