۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84821673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوباوه: مجلس پیگیر اجرای قانون سختی کار خبرنگاری است

گرگان - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون سختی کار خبرنگاران مورد پیگیری جدی مجلس قرار دارد و همچنان نیز پیگیر هستیم تا شغل خبرنگاران جزو مشاغل سخت محسوب شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا بیژن نوباوه جمعه در نشست کارگروه تخصصی رسانه و مطبوعات گلستان با حضور مدیران مسوول رسانه‌ها و همچنین فعالان حوزه رسانه اظهارداشت: موضوع بیمه خبرنگاران نیز در آینده پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند فضاسازی کنند تا کار و تلاش در جامعه بیشتر شود و این موضوع بدون‌ شک برای پیشبرد اهداف کشور مهم است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به امپریالیسم رسانه‌ای برای فضاسازی و تبلیغات علیه ایران اشاره کرد و گفت: حدود ۲۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان علیه ایران فضاسازی می‌کنند و دشمنان این رسانه‌ها را ساخته‌اند و همچنین روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا این که ما زمین بخوریم.

نوباوه افزود: کمیسیون فرهنگی همه تلاش خود را برای حل مشکل اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر ادامه خواهد داد.

براساس این‌ گزارش در این جلسه نوباوه به عنوان نماینده اعضای کمیسیون فرهنگی حضور داشت تا از نزدیک نظرات و دیدگاه‌های اصحاب رسانه و مطبوعات گلستان را شنیده و پس از آن نیز مباحث مطروحه را در کمیسیون فرهنگی طرح تا اقدامات لازم برای حل آنها صورت گیرد.

در ابتدای این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با ارائه گزارش آماری از تعداد نشریات، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های در حال فعالیت استان، مشکلات اصحاب رسانه را بیان و حل مطالبات فعالان رسانه‌ای را از عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار شد.

پس از سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، فعالان رسانه‌ای حاضر در جلسه به ایراد سخن پرداختند و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

همچنین پس از صحبت‌های فعالان رسانه‌ای استان گلستان، مدیرکل استان‌ها و امور حقوقی مجلس وزارت ارشاد نیز صحبت‌های خود را مطرح و قول پیگیری موضوعات طرح شده از سوی اصحاب رسانه استان گلستان را داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha