جلب حمایت بنیادهای غیردولتی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی دارد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنیادهای غیردولتی نقش مهمی در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی دارد از همین رو برای جلب حمایت این بنیادها و سازمان‌ها برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در دیدار با اعضای یکی از بنیاد خیریه با اشاره به اینکه فعالیت‌های این بنیاد در کشور قابل تقدیر است، اظهار کرد: مجموعه مدیریتی و فرمانداران آمادگی لازم برای همکاری با این بنیاد برای اقدامات عمرانی، محرومیت‌زدایی و اشتغال خانگی را دارند.

وی افزود: توجه به مشاغل خانگی می‌تواند برای معیشت روستاییان موثر باشد از همین رو می‌توان با آموزش جوامع روستایی در حوزه گیاهان دارویی، پرورش قارچ و صنایع‌دستی در این مناطق مشاغل خرد با اعطای تسهیلات ایجاد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنیاد خیریه وفاق علوی می‌تواند در مناطق محروم اقدامات فرهنگی را در کنار اقدامات محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دهد، گفت: همکاری فرمانداران و بسیج سازندگی در این زمینه می‌توان راهگشا باشد.

حیدری با تاکید بر اینکه مناطق محروم بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی توسط گروه‌های جهادی با محوریت فرمانداران انجام شود.

عوامل نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عوامل نیروی انتظامی علاوه بر اجرای قانون، از هیچ کوششی برای برقراری نظم و امنیت دریغ نمی‌کنند.

حیدری پنجشنبه عصر به همراه تعدادی از معاونان استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان فارسان در مراسم دو شهید نیروی انتظامی استان حضور یافت.
در این مراسم علاوه بر ابراز همدردی با خانواده این شهیدان، پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری قرائت شد.
در بخشی از این پیام آمده است: شهادت مظلومانه شهیدان مرتضی کریم‌زاده و ابوالفضل هیبتی که در درگیری با اسرار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ثابت کرد که خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی همواره با پیروی از ولایت، به قانون و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و برای برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

بخش دیگری از این پیام می‌افزاید: اینجانب شهادت شهیدان مدافع وطن را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم چهارمحال و بختیاری به‌ویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوار این شهیدان گرانقدر تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
به گزارش ایرنا، شهیدان مرتضی کریم‌زاده و ابوالفضل هیبتی روز عید قربان در درگیری با یک گروگانگیر مسلح در شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری به درجه عظیم شهادت نائل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha