۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبر: 84821196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزینه تمدید صدور پروانه صنفی در خلخال کاهش یافت

اردبیل- ایرنا-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: با مصوبه کمیسیون نظارت این شهرستان، هزینه های مربوط به تمدید صدور پروانه واحدهای صنفی و دریافت آن از اتاق اصناف به ۳ میلیون ریال کاهش یافت.

مصطفی لطیفی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت این شهرستان و رای موافق اکثریت اعضای این کمیسیون، اتاق اصناف و مرجع صدور پروانه واحدهای صنفی این شهرستان موظف و مکلف به رعایت مصوبه این کمیسیون و دریافت سه میلیون ریال هزینه برای تمدید پروانه های صنفی کسبه وصاحبان واحدهای صنفی  است.

 دبیر کمیسیون نظارت شهرستان خلخال با بیان اینکه دریافت هرگونه هزینه اضافه بر تعرفه تعریف شده و تفاوت هزینه دریافتی در خلخال با سایر شهرستانها از کسبه خلخال غالباً مورد اعتراض صاحبان واحدهای صنفی و بازاریان این شهرستان بود، اظهار کرد: با تصویب نرخ جدید از این پس رضایت صاحبان واحدهای صنفی و بازاریان شهرستان جلب و دغدغه ای در خصوص پرداخت هزینه های اضافه بر هزینه های تعریف شده در قوانین نظام صنفی نخواهد بود.

هزینه تمدید صدور پروانه صنفی در خلخال کاهش یافت

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: طبق صورتجلسه کمسیون نظارت شهرستان مبلغ حق عضویت صنفی برای شهرخلخال ۳۰۰ هزار تومان و برای روستاها صد و پنجاه هزار تومان تعیین شده است.

لطیفی اظهار داشت: این مصوبه از طرف اتاق اصناف شهرستان خلخال لازم الاجرا بوده و دریافت وجه بیشتر ازاین مصوبه توسط اتاق اصناف تخلف بوده و قابل پیگیری است.

وی گفت: کسبه و بازاریان درصورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت وجه اضافی شکایات خود را به کمسیون نظارت شهرستان خلخال واقع در اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال اعلام کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha