دعوت از سه فوتبالیست کیش و اخبار کوتاه ورزشی

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبر: 84821135
دعوت از سه فوتبالیست کیش و اخبار کوتاه ورزشی

کیش - ایرنا - دعوت از سه فوتبالیست دختر به اردوی تیم ملی نوجوانان فوتبال، موفقیت یک بدمینتون باز در رقابت های دانشجویان کشور و کسب عنوان سوم مسابقات لیگ کاراته وان ایران از جمله اخبار کوتاه ورزشی کیش در روز پنجشنبه است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش ، دینا سلطانی نژاد ، هلیا امینیان و ملودی مهربانی سه فوتبالیست نوجوان کیش پس از برگزاری مرحله نخست اردوی استعدادیابی در کشور و بر اساس ارزیابی نهایی به آخرین مرحله اردوی استعداد یابی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

پرنیان نبوی ورزشکار کیش همراه با تیم دانشگاه تهران مقام قهرمانی رقابت های بدمینتون ‌پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور را که به میزبانی دانشگاه تبریز در حال پیگیری است به دست آورد.

سومین مرحله از سومین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران از ۱۴ تیر تا ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در دو گروه دختران و پسران برگزار شد.

در بخش دختران ۱۳۲۹ ورزشکار در دو بخش کاتا و کمیته رقابت نمودند که آناهیتا عبدالملکی ورزشکار ارزنده کیش در کمیته وزن ۵۹+ کیلوگرم در رده جوانان موفق به کسب عنوان سوم  شد.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha