برپایی میز خدمت پلیس در راستای کاهش فاصله میان مردم و مسئولان فراجاست

کرمانشاه - ایرنا - نماینده تام الاختیار فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت پلیس در کرمانشاه و در حاشیه سفر رییس جمهور گفت: این میز در راستای کاهش فاصله میان مردم و مسئولان و مدیران ارشد انتظامی کشور برپا شده و در سریعترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «رحیم ثنایی» روز پنجشنبه در حاشیه برپایی میزخدمت و دیدار با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان انتظامی کرمانشاه که به مناسبت سفر رییس جمهور برپا شده، اظهار داشت: چندی قبل از سوی نهاد ریاست جمهوری به فراجا اعلام شد که در سفرهای استانی نماینده تام الاختیار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی نیز حضور حضور داشته باشد تا مردم راحت تر و بهتر بتوانند مشکلات خود را در حوزه انتظامی مطرح و درخواست هایشان را عنوان کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور مز خدمت انتظامی نیز برپا و نمایندگان تام الاختیار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و چهره به چهره با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پلیس دیدار می کنند.

سرهنگ ثنایی تصریح کرد: این کار با هدف رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات مردم و همچنین کارکنان انتظامی انجام می گیرد و خوشبختانه تاکنون هم نتایج بسیار خوبی همراه داشته است.

برپایی میز خدمت پلیس در راستای کاهش فاصله میان مردم و مسئولان فراجاست

نماینده تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور یادآوری کرد: در خواست های مردم و کارکنان ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد ملاقات کننده ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه سعی شده تا پاسخ درخواست ها و مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن داده شود، افزود: تلاش شده تا در ظرف مدت یک هفته پاسخ مناسب به افراد درخواست کننده داده شود.

سرهنگ ثنایی همچنین به رضایتمندی مردم برپایی میز خدمت اشاره و با بیان اینکه این رضایتمندی برای پلیس باعث افتخار است، گفت: خوشبختانه پس از برپایی میز خدمت توسط پلیس، عموم شهروندان رضایتمندی بسیار خوبی از رسیدگی به مشکلاتشان داشته اند، کما اینکه پلیس هم هدفی جز خدمت به مردم و جلب رضایت آن ها به عنوان پشتوانه اصلی فراجا ندارد و خود را خادم ان ها می داند.

برپایی میز خدمت پلیس در راستای کاهش فاصله میان مردم و مسئولان فراجاست

این مقام انتظامی برپایی میزخدمت و راه اندازی سامانه ۱۴۷ را به منظور کم کردن فاصله میان مردم و مدیران و مسئولان انتظامی دانست و گفت: شهروندان از این طریق می توانند به راحتی مسائل ، مشکلات و درخواست ها خود را به گوش عالیترین مقامات انتظامی کشور برسانند و قطعا پاسخ مناسب را هم دریافت می کنند.

وی یادآوری کرد: از روز گذشته نیز که میز خدمت انتظامی در کرمانشاه برپا شده است با تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پلیس دیدار و ملاقات داشته ایم و درخواست های همگی آن ها ثبت و به زودی پاسخ داده خواهد شد.

سرهنگ ثنایی در پایان و با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم حضور داشته و برای جلب رضایت آن ها تلاش کرده است، گفت: در عین حال مسئولان فراجا رسیدگی به وضعیت همکاران خود و ارتقاء سطح معیشت آن ها را نیز مدنظر داشته و تلاش می کنند شان و جایگاه آن ها حفظ شود.

برپایی میز خدمت پلیس در راستای کاهش فاصله میان مردم و مسئولان فراجاست

امکان ملاقات حضوری و چهره به چهره با نماینده فرماندهی کل انتظامی کشور برای اقشار مختلف مردم طی روزهای ۲۲ و ۲۳ تیر ماه جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ فراهم شده است.

شهروندان می توانند در ساعات و روزهای یاد شده به دفتر نظارت همگانی انتظامی استان کرمانشاه واقع در خیابان بنت الهدا جنب ستاد انتظامی استان مراجعه کنند.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود، صبح پنجشنبه ۲۳ تیرماه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha