۲ خبر انتظامی از اشنویه 

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 84820921
۲ خبر انتظامی از اشنویه 

مهاباد - ایرنا - کشف و ضبط سه تن برنج فاقد مجوز قانونی و دستگیری چهار سارق از مهمترین اخبار انتظامی این شهرستان در هفته جاری بوده است.

فرمانده انتظامی اشنویه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی نالوس شهرستان اشنویه، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ طالب محمدقلی‌زاده اضافه کرد: ماموران در بازرسی این خودرو موفق به کشف سه تن برنج قاچاق و فاقد مجوز قانونی شدند.

وی گفت: طبق اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده،  ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

وی با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی اشنویه بیان کرد: همچنین با کسب اخباری مبنی بر سرقت از منازل،  موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی عملیاتی در سریع ترین زمان ممکن، دز این رابطه چهار سارق دستگیر و متهمان به ۱۱ فقره سرقت به ارزش هشت میلیارد ریال  از منازل اعتراف کردند.

سرهنگ محمدقلی‌زاده اظهار کرد:  اکثر اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شده و متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

شهرستان اشنویه  با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha