۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۷:۱۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84820889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ تن گوشت بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۷:۱۷
کد خبر: 84820889
۸۰ تن گوشت بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

سنندج- ایرنا- معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: به مناسبت عید سعید قربان، ۸۰ هزار کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

هیوا رحیمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نهاد به مناسبت عید قربان نسبت به جمع آوری و توزیع نذورات در سطح استان اقدام و ارزش ریالی نذورات و قربانی جمع آوری و توزیع شده در بین نیازمندان ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: این میزان قربانی و نذورات در قالب دام سبک و سنگین بوده که با نظارت دامپزشکی از طریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و مساجد در سطح روستاها و شهرها ذبح و قربانی شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: تمام دام‌های ذبح شده با نظارت خیران، معتمدین و امامان جمعه و جماعات بین نیازمندان همان منطقه توزیع شده است.

وی با تقدیر از اعتماد خیران به این نهاد در مناسبت‌های مختلف یادآور شد: کمیته امداد در طول سال آمادگی دریافت نذورات و کمکهای مردمی و هدایت آن به سمت نیازمندان واقعی جامعه است.

هم اکنون ۱۶۵ هزار نفر از جمعیت استان کردستان در قالب ۷۵ هزار خانوار زیرپوشش نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که ۱۰ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha