انصراف شیمیدر قم از لیگ برتر بسکتبال/ انتظار برای حضور یا غیبت ۳ تیم دیگر

تهران- ایرنا- جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال در شرایطی برگزار شد که تیم شیمیدر قم انصراف رسمی خود را از حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر بسکتبال در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به‌ صورت رفت‌ و برگشت برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این لیگ برای پرداخت بدهی به فدراسیون، بازیکنان و کادر فنی تا اول مردادماه و برای ثبت قرارداد در سامانه ملی بسکتبال تا اول شهریورماه مهلت دارند.

در جلسه هماهنگی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال که با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون و رئیس مجمع سازمان لیگ، نصرت‌الله جعفریان رئیس سازمان لیگ، محسن معزی‌فر سرپرست دبیری فدراسیون، فریدون سلیمیان سرپرست کمیته داوران، اعضای مجمع و نمایندگان تام‌الاختیار ۱۱ باشگاه حضور داشتند، برگزاری رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت مورد تایید قرار گرفت.

همچنین زمان فصل نقل و انتقالات از اول مردادماه آغاز می‌شود و پس از ثبت‌نام تیم‌ها و مشخص شدن تعدادهای تیم‌های لیگ برتری، برنامه فصل پیش رو نیزاعلام خواهد شد. 

نمایندگان باشگاه‌های ذوب‌آهن، رعد پدافند هوایی، صنایع هرمزگان، توفارقان آذرشهر، مس رفسنجان، آویژه صنعت مشهد، کاله آمل، نفت آبادان، اکسون، مس کرمان و مهرام در این جلسه حضور داشتند و باشگاه شهرداری گرگان نیز با اطلاع قبلی در این جلسه حضور نیافت.

همچنین نمایندگان باشگاه‌های پیکان، نظم‌آوران سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان و شیمیدر قم در این جلسه حضور نداشتند.

تیم بسکتبال شیمیدر به‌ صورت رسمی انصرافش را از حضور در این دوره از مسابقات اعلام کرد اما در خصوص باشگاه‌های پیکان، نظم‌آوران سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان هنوز به صورت رسمی انصرافی اعلام نشده و باید دید در روزهای آینده این تیم‌ها در لیگ برتر حضور خواهند یافت یا باید شاهد غیبت آنها باشیم. 

در این نشست مقرر شد تعداد تیم‌های لیگ برتر این فصل بعد از پایان ثبت‌نام تیم‌ها در سامانه ملی اعلام شود و در صورت انصراف باشگاهی، تیم دیگری جایگزین نشده و لیگ برتر بسکتبال با تیم‌های حاضر برگزار شود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha