برگزاری آیین بداهه نویسی «پیشواز غدیر، عید امامت تا ولایت» در شیراز

شیراز-ایرنا- آیین بداهه نویسی «پیشواز غدیر، عید امامت تا ولایت» روز چهارشنبه با حضور مسوولان استانی فارس در سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور؛ این آیین با حضور استاندار فارس، معاون امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ،مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی جنوب کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاون فرهنگی استاندار، رئیس بسیج هنرمندان استان، دبیر کل کنگره جهانی حضرت محمد (ص) و جمعی از فعالین فرهنگی استان برگزار شد.

برگزاری آیین بداهه نویسی «پیشواز غدیر، عید امامت تا ولایت» در شیراز

استاد مجید چیزفهم رئیس انجمن خوشنویسان شیراز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از ابتکار عمل سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در برگزاری این آیین ارزشمند با بیان اینکه چهار نوع خط ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته همچنین خط ریز تحریر و نقاشی خط توسط اساتید خوشنویسی در این مراسم انجام گرفت، افزود: آثار هنرمندان بعد از مراسم بداهه نویسی در سازمان اسناد و کتابخانه های منطقه جنوب کشور جهت نمایش وهر گونه استفاده دیگر اهدا می شود.

برگزاری آیین بداهه نویسی «پیشواز غدیر، عید امامت تا ولایت» در شیراز

جعفر ترک زاده مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور نیز با قدردانی از همکاری و حضور اساتید انجمن خوشنویسان در برگزاری این آیین و قبول دعوت و بازدید استاندار فارس و برخی از مسوولین فرهنگی استان فارس ابراز داشت حفظ استانداردهای حرفه ای و انجام احسن وظایف در حوزه های ماموریتی خود بتواند نقش مطلوبی به عنوان یک پایگاه علمی و فرهنگی در هم افزایی با سایر نهادها و دستگاه ها ذیربط ایفا کند.

ترک زاده اضافه کرد: مجموعه برنامه های همکاری با سایر دستگاه های فرهنگی برای گرامیداشت و تبلیغ عید سعید غدیر تدارک دیده شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha